Zawieszony bilet okresowy - INFO  

Szanowni Państwo, w związku z dużą ilością maili, które otrzymujemy na skrzynkę bok@urbancard.pl, zwracamy się z prośbą o wcześniejsze zgłaszanie chęci odblokowania zawieszonego biletu okresowego. Przypominamy, pracujemy od poniedziałku do... więcej
 

Przywrócenie pracy BOK URBANCARD 11.05.2020  

Przywrócenie pracy BOK URBANCARD 11.05.2020 – NOWE ZASADY Od 11.05.2020 (poniedziałek) przywracamy osobistą obsługę w Biurach Obsługi Klienta URBANCARD przy: - ul. Grabiszyńskiej 9 (pn – pt 08:00 – 18:00, sb 09:00 –... więcej
 

BOK ul. Prusa 75-79  

Informujemy, Biuro Obsługi Klienta URBANCARD przy ul. Prusa 75-79 (Biuro Obsługi Pasażera MPK) od dnia 06.05.2020 (środa) przywraca obsługę klientów. W dniach 06.05-08.05.2020 Biuro będzie czynne w godzinach 8:00 - 16:00 Podczas wizyty będą tam... więcej
 

Zwrot opłaty manipulacyjnej - informacja  

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, osoby które dokonały zwrotu biletów w okresie 12-16.03.2020 w naszych Biurach Obsługi Klienta, mogą ubiegać się o zwrot opłaty manipulacyjnej. W tym celu prosimy o kontakt mailowy pod adresem... więcej